BARJERU UZSTĀDĪŠANA RĪGĀ

Ieejām lielveikalos, iepirkšanās centros, kempingos, viesnīcās, bankās, sabiedriskās ēkās un kontrolētas piekļuves privātajiem ceļiem jābūt aprīkotām ar ieejas/ieejas kontrolierīcēm, un tām ir jābūt tikai pilnvarotām personām.

Šajā sakarā ir vajadzīga droša, efektīva, uzticama un rentabla kontroles sistēma.

BARJERU UZSTĀDĪŠANA

Modernās un stilīgās automātiskās barjeras apvieno lietošanas ērtumu, minimālistisku dizainu un funkcionalitāti. Tam visam ir pievienots plašs piederumu klāsts ar daudzām vadības, uzraudzības un drošības iespējām, sākot no tradicionālākām tālvadības pultīm, atslēgām un tastatūrām ar piekļuves kodiem, līdz “žetonu” sistēmai vai “magnētu cilpu” sistēmai, kas ievietota bruģis pašas automātiskās barjeras priekšā.

Mūsu automātiskās barjeras ir jaunas paaudzes un tehniski uzlabotas. Tiem ir mīksts profils, noapaļotas malas, augsta veiktspēja un tie lieliski iederas jebkurā interjerā. Tie darbojas, izmantojot zemas enerģijas motorus un ir aprīkoti ar kodētāju: sistēmu, kas palēnina aizvēršanas kustību, izvairoties no pēkšņiem grūdieniem un triecieniem, kas veicina produkta ilgu kalpošanas laiku.

Pieejami pelēkā un sarkanā vai nerūsējošā tērauda krāsās, tie ir ideāli piemēroti vissarežģītākajiem klimatiskajiem apstākļiem.

Tos var piegādāt līdz pat 8 metriem garumā, taču jebkura individuāla vajadzība tiek apmierināta, pateicoties mūsu barjeru dažādajiem garumiem un plašajam piederumu klāstam.

Mirgojošā signāllampiņa ir pilnībā integrēta konstrukcijā, tāpēc to nevar sabojāt. Augstas veiktspējas sarkano un zaļo gaismas diožu funkcijas var ieprogrammēt no tāfeles. Garākas izlices tiek iegūtas, savienojot divus moduļus, kuru garums nepārsniedz 8,3 m (8 m neto laidums), lai atvieglotu transportēšanu. Pēc uzstādīšanas savienojums kļūst neredzams un visā strēles garumā var uzstādīt LED apgaismojumu. Visām bultām ir eliptisks vēja necaurlaidīgs dizains, un tās ir aprīkotas ar aizsargājošu gumiju apakšpusē. Korpuss ir nenesošs, un to var viegli nomainīt, saglabājot uzstādīto izlici. Tas ir pieejams no nerūsējošā tērauda vai tērauda četrās krāsās: baltā, sarkanā, zilā un tērauda.

Pirmkārt, svarīgas ir drošas ieejas un izejas.

Automātiskās barjeras parasti atrodas sabiedriskās vietās. Tāpēc tiem jādarbojas ar augstākajiem ekspluatācijas drošības kritērijiem kombinācijā ar fotoelementiem un īpaši izstrādātām vadības un drošības sistēmām.

Automātiskās barjeras var aprīkot ar:

Pāris drošības fotoelementu automātiskajai barjerai;

Alumīnija statīvs fotoelementam;

Fotoelementu atbalsts barjerai;

Mirgojoša gaisma automātiskajai barjerai;

Kolonna selektora slēdzim vai transpondera lasītājam.

Darbiniekiem vai svarīgiem klientiem ir iespēja izvēlēties tālvadības pulti vai tradicionālos spiedpogu vai taustiņu atlasītājus.

Ir arī citi rīki, piemēram, “transponderu” vai “žetonu” sistēma, kas nodrošina vienreizēju piekļuvi. Šī ir laba iespēja viesnīcām, kempingiem, sporta centriem, veikaliem vai restorāniem, ko izmanto apmeklētāji, kuriem nepieciešama īslaicīga, ātra un ērta piekļuve.

Arī “magnēta cilpas” sistēma nenoliedzami ir vienkārša un funkcionāla.

Ietves detektors aktivizē automātisku izejas barjeras atvēršanu, kad transportlīdzeklis izbrauc cauri, atvieglojot transportlīdzekļu raitu kustību un novēršot kaitinošas rindas.

Faktiski automātiskās barjeras bieži vien ir vispiemērotākais risinājums drošai transportlīdzekļu piekļuves regulēšanai un kontrolei pat vietās ar diezgan intensīvu satiksmi. Parasti tās ir publiskas ēkas, privāti dzīvojamie rajoni vai jebkura vieta, kur ir jānovērš nepiederošu personu vai transportlīdzekļu iekļūšana.

Tā kā barjeras ir ātrākas par automātiskiem vārtiem, tās, piemēram, ir ļoti ērtas transportlīdzekļiem, kas iebrauc/izbrauc no rūpnīcām un noliktavām darba laikā un preču iekraušanas/izkraušanas laikā.

Galvenā barjeras priekšrocība vārtu priekšā ir minimālais laiks, kas pavadīts atvēršanai un aizvēršanai pie ieejas/izejas, tā var izturēt līdz 10 000 ‘atvēršanas-aizvēršanas’ ciklu dienā, tā ir viegla un tai ir zemāka cena.

Ir vairākas iespējas, un lēmums būtu jāpieņem galvenokārt, pamatojoties uz diviem faktoriem, kas jāņem vērā, izvēloties piemērotāko modeli: satiksmes apjoms un lietotāju veids.

Vietām, kurām paredzēts piekļūt vairākiem lietotājiem, parasti ir vēlams izvēlēties zemsprieguma barjeras, kas var garantēt nepārtrauktu un ātru atvēršanu un aizvēršanos.

Dzīvojamiem rajoniem, lai katra kustība būtu ātra un ērta, iespējamas dažādas izmantošanas iespējas ar radio vadību, žetoniem, transponderiem.

Pateicoties šiem risinājumiem, iedzīvotāji un autorizētie lietotāji var kontrolēt vārtu atvēršanu vai aizvēršanu no sava auto ērtībām.

Vēl viena metode, ko parasti izmanto sporta centros vai viesnīcu objektos, ir žetonu vai magnētisko karšu ievade, kas ir konceptuāli līdzīga iepriekšējai opcijai.

Spēcīgas satiksmes gadījumā ir iespējams arī paātrināt transportlīdzekļu caurbraukšanu, pateicoties magnētisko cilpu sistēmām. Kad transportlīdzeklis pabrauc garām detektoram, kas atrodas uz ietves, barjera automātiski paceļas, lai to izlaistu cauri, un pēc tam nekavējoties atkal aizveras.

Atkarībā no vēlamā drošības līmeņa, papildus magnētisko karšu lasītājiem vai RF signāliem, aizsardzībai pret jebkādiem manipulācijas mēģinājumiem var tikt izmantotas kodu sistēmas ar īpašiem, īpaši izturīgiem vadības paneļiem.

Visas šīs sistēmas var arī savienot un vadīt no viena vadības centra, lai sasniegtu vēl augstāku drošības līmeni. Šajā sakarā ir vērts atzīmēt, ka inovatīvs vadības panelis, piemēram, Digital LIFE, ir paredzēts savienošanai ar visām mājas automatizācijas sistēmām.

Papildus iepriekš minētajiem un vairāk ar barjeras izmantošanas jautājumu saistītajiem aspektiem, pāriesim pie tehniskāka viedokļa.

Izvēloties izmantojamās barjeras veidu, jāņem vērā arī norobežojamās ejas platums.

Attiecībā uz dažādiem modeļiem, atkarībā no telpas platības, barjeru var aprīkot ar 3, 4, 5, 6 un līdz 8 metru bultām. Lai palielinātu automātiskās barjeras redzamību, varat izvēlēties modeli, kas var uzstādīt LED gaismas tieši uz izlices.

Jāņem vērā, ka darbības laiks tiek saīsināts, ja bultiņas ir īsas, un palielināts, ja tās ir garas. Runa taču ir par dažām sekundēm, un tas joprojām ir laiks, kas neietekmē tā galveno funkciju – padarīt caurbraukšanu ātru pat intensīvas satiksmes apstākļos.

Izlices pacelšanas un nolaišanas ātrums ir atkarīgs no izlices garuma un barjeras modeļa un svārstās no 2-6 sekundēm.

Vēl viens ievērības cienīgs aspekts attiecas uz materiāliem, no kuriem izgatavotas automātiskās barjeras – elementu, kuru nevajadzētu novērtēt par zemu, īpaši, ja to izmanto īpaši skarbos klimatiskajos apstākļos.

Atkarībā no modeļa varat izvēlēties kādu no tālāk norādītajām opcijām.

– Plastmasas ārējie apvalki, kas īpaši paredzēti šim lietojumam, pārklāti ar strukturētu poliestera krāsu.

Šis tehniskais risinājums ir īpaši pārdomāts, jo mehānika ir veidota tā, lai korpusi būtu viegli nomaināmi.

Šis modelis parādījās, pateicoties tam, ka nejaušas automašīnas sadursmes gadījumā ar barjeru bija iespējams viegli atjaunot barjeru.

– Nākamais mūsu uzņēmuma piedāvātais modelis ir izgatavots no krāsota metāla un tam ir konstrukcija, kas ir īpaši izturīga pret visām temperatūrām.

Starp ievērojamajām automātisko barjeru līnijas iezīmēm jāatzīmē modeļa dizains, kas ļauj izlici saliekt par 90°, un tieši pateicoties šai funkcijai šāda barjera ir lieliski piemērota izmantošanai pazemes autostāvvietā. daudzviet, kur griesti ir īpaši zemi.

Vispiemērotākā modeļa izvēle jebkurai vajadzībai nav vienkārša un pašsaprotama lieta. Šī iemesla dēļ mūsu speciālisti vienmēr ir gatavi palīdzēt, lai garantētu katram klientam maksimālu palīdzību labāko risinājumu meklēšanā, lai viņš pilnībā novērtētu visas mūsu barjeru klāsta priekšrocības.